pinsamt norpan!

Ja, min hemstad: good old norpan borde verkligen skämmas över hur dåligt utbud de har på vårjackor eller herrkläder över lag. Efter att jag och sällskapet gått igenom i stort sett varenda butik som säljer herrkläder, så hittade vi nada. Okej, jag erkänner att vi hoppade över "dressman" Då shoppingsällskapet sa:

"Nej, inte dressman, Jag har ingen gubbig kropp än..."

Så jag får väl lägga ut lite från min shopping som jag lovade visa upp. Tyvärr så är den ganska försenad då den är från helgen. Men bättre sent än aldrig..

 
topp med ursnygg ryggdetalj

 
pumps och ett grått skärp.


                                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Sessan

Alltid kul med shopping, men de närmsta månander måste jag försöka lägga band på mig själv! Shoppar för tok för många tusenlappar i månaden

2008-02-25 @ 19:59:30
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0