Ny inkommet..

Ja i går kom flera stycken nyhets mail från Asos. Och som alltid i deras härliga mail fanns ju en massa underbara nyheter som man bara älskar vid första ögonkastet.

Bland annat fanns dessa produkter med...


www.asos.com

Och som alltid när man fått nyhetsbrev från denna sida måste man ju bara in och kolla på nyinkommet för att se vad mer för härligheter som dom fått in. Och nu när jag gjort det kan jag bara säga en sak, ni måste in och kolla ni också, för det finns så mycket fint där (som alltid).
Och är det fredag innan lön mer än en gång i månanden? Nix. Så passa på att unna er något härligt nu för dom sista pengarna på kontot för det ska i alla fall jag göra, även om jag ännu inte bestämt mig om det ska bli just från Asos.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Nina

tack för din kommentar!!!
hoppas du får en urtrevlig helg!!
krams! :D

2008-02-22 @ 15:57:07
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Jag gillar verkligen färgen på klänningen! :)

2008-02-22 @ 16:19:18
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0