Mitt äpple har dött...

Det kan inte vara sant. Finns ett par saker här i världen som jag inte vill vara utan, en av dessa saker är min vita sötnos.

image81,
Här är den!

Nu ser han väldigt skitig ut på bilden insåg jag, men måste få lite sympati här.
Mitt bloggande kommer gå i slovmotion en bra tag fram över.
Så varför det då? Jo är så att jag verkligen har mega otur nu, nämde ju i går att mycket går emot mig för tillfället och här är ytteligare ett bevis på det. Hur stor är risken att jag just denna vecka ska trassla in mig i sladden till datorn och få den att flyga genom luften så där 3 meter?.
Ja det var vad som hände och nu startar den inte. Eller man kommer till äpplet men inte längre och är inte detta typiskt att det ska hända just när min älskade bror är hos tjejen och inte tänker komma tillbaka till Sverige på ett par veckor.

Så nu blir det mammas PC som får gälla *blä*.
Hoppas för allt i världen att T kommer hem snart och lyckas laga min lilla plutt för har ingen lust att lägga
10 000-15 000 kr på en ny mac just nu.


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0