elle-galan...

Antalet saker som kan strykas från dagens inköpslista:0

Kan ju ärligt säga att jag var alldeles för trött för att orka engagera mig i shoppingen, gick nog mest runt i butikerna och såg förvirrad ut kan jag tänka mig. Får göra ett nytt försök i veckan som kommer. Var tom så trött att soffan kändes mer intressant än att spela sällskaps-spel med mina kompisar på kvällen och så lär kvällen fortsätta för nu så ska jag äta snickerskaka som blev över från gårdagens matorgie och titta på elle-galan :)

     

  

                                                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Mmmm, tacos!

2008-02-17 @ 20:30:54
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Daniel

Blev godisköp till vår spelkväll, men blir ju hungrig av de där bilderna... Mmm :-)

2008-02-17 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0