Dåliga veckan..

Nu är det ett faktum!
Från i fredags och framåt har allt bara gått dåligt, eller allt kanske är att ta i men det är mycket som inte har känts riktigt bra i alla fall.
Och som om känslan inte vore nog är det nu bevisat på bild med! Här tänkte man vara lite snäll och ge er lite outfitbilder på inköpen från Halens som kom med posten i dag.

Jag får verkligen be om ursäkt för bilderna nedan, men det är faktiskt jag även om jag mest liknar en deppig zombi (detta trots en hel del puder och ett antal lager med mascara....)





Som ni nu kan se så är korten inget vidare, och det värsta av allt är att detta är korten som blev bäst av dom 50 som togs. Är ledsen att ni inte får se hela den sista rosa klänningen men den var ju så grymt skrynklig att jag tänkte strunta i att fota den helt, men när jag väl tagit korten insåg jag att det är ett av få kort som jag faktist ser levande ut på :D
Så åter igen beklagar bilderna men orkar inte fota mer nu utan ger upp och ni får nöja er med dessa. Och på tal om Halens så finns det massor av bra och snygga plagg på deras sidan nu, plus att man får 40% rabatt på ett plagg. Så ta chansen och klicka er in på Halens och shoppa loss.



//Malin

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej!Jätte fina kläder du köpt. Tyckte den rosa tröjan var urläcker.
Bilderna var ju jätte bra ju..Vore kul och träffa dig med snart..

2008-02-25 @ 22:44:47
URL: http://baaaabylicious.blogg.se
Postat av: pillan

jätte fina kläder du köpt..gilla den rosa tröjan..korten vart ju jätte bra.vore kul o träffa dig med snart.

2008-02-25 @ 23:31:37
URL: http://baaaabylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0