bokrean...

Är hemma en vända nu, så jag passar på och uppdaterar lite från bokrean. Jesus Maria! Det var helt galet inne i bokhandeln och ändå har ju bokrean hållt på ett tag nu. Är hemskt glad att jag inte var på plats och trängdes då de startade bokrean 1 minut över midnatt 26/2. fick med mig 2 st pocket böcker. Hade dock velat ha någon inbunden bok men det verkade ganska så omöjligt och ta sig fram till de reaborden, gör ev ett nytt försök på måndag om rean fortfarande pågår då.
Kan även erkänna något så sjukt pinsamt att jag knappt vet hur man läser böcker. (har typ läst 2 st böcker det senaste året.) Har ganska svårt och föreställa mig obefintliga bilder nämligen. Dvs om det står en detaljerad beskrivning om en gucci-klänning så vill jag även ha en bild på den. Så egentligen är jag mer en tidnings-människa än en bok-mal. Men på lördag (imorgon) så ska jag börja mitt nya bokrika liv ;)
Hann givetvis med lite shopping innan jag mötte upp mamma. Mamma hade köpt med sig mumsiga kanelbullar...yummie!

 Älskar den kaxiga texten på chokladkakan ;)
  
Jag är en av de få tjejer som totalt missat tv-serien gossip girl, så jag får väl börja med boken.


                                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Vafan jag kan inte se bilden på boken!!! vad är det för några? så himla synd att jag missade bokrean i år :(

2008-02-29 @ 17:50:19
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Daniel

Var där mitt i natten ett tag efter att de hade öppnat, tyckte inte det var så många... Lite gäspningar blev det iofs, gick hem o la mig efter ett tag... Kanske blev rusning då ;-)

2008-02-29 @ 20:05:41
Postat av: Catty

Jag funderar också på att köpa hem boken, har tyvärr missat alla avsnitt hittills. Men på tisdag är det dags. :) 20.00 på 5an :)

2008-03-03 @ 09:13:09
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0