Vill bara tacka.

Mr O för att han är så otroligt gullig mot mig just nu och försöker få mig att fokusera på det positiva och trösta mig när jag är nere.
För att han senaste tiden varit otroligt gullig och sett till att det finns mat när jag jobbat kväll så att vi har lunchlådor till dagen efter.
För att han jobbar järnet med det mest så att allt ska bli så bra och färdigt som möjligt till jul.

Ja vad ska man säga, får jag inte behålla denna man resten av mitt liv vill jag nog endast ha en bög.
Varför undrar du, jo för att ingen annan kille kommer kunna få mig att må lika bra och ensamhet trivs jag inte med så en super fjollig modebög är min nästa sambo om denna underbara man någon gång skulle tröttna på mig eller försvinna av annan anledning.

Är du bög, fjollig och älskar shopping. Hör av dig för jag kommer älska dig med eller utan Mr O i mitt liv.


Säger bara tack tack tack och älskar dig!

/Malin

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0