ug(g)ly

Ja, tom jag har drabbats av ugg-sjukan! Ni vet de där fodrade fulingarna i mocka, som till en början syntes på varenda hollywoodkändis. Jag provade ett par igår och låg nästan dubbelvikt av skratt i skobutiken. Sååååå jävla fula (Jag såg ut som en stor kalle anka-fot trots att jag bara har strl 36 i skor) men ack så bekväma. Finns de kvar i min storlek så slår jag nog till på ett par efter jul.

Ps: Jag undrade varför kändisarna envisades med att bära de fodrade uggsen trots att det var 30 grander varmt i luften. Vet ni varför? Jo, de riktiga uggsen är fodrade med lammpäls så de håller fötterna varma då det är kallt i luften och då det är varmt så håller de fötterna svala. Ds

               
                       bild: google

                                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag har ett par. dom är verkligen skit fula och desto mer man använder dom desto bredare blir dom tycker jag! :P men sköna är dom! :D

2008-12-19 @ 13:01:49
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0