Tack till världens bästa mamma!

Hur skönt är det inte att komma hem på fredagseftermiddagen efter 8 timmars jobb och upptäcka att tvätten i maskinen är upphängd, tvätten som hängde på tork är vikt och behöver bara läggas in, disken är diskad och julskinkan grilljerad?

Älskar min mamma för inte alla mammor som skulle göra allt detta plus att vara hundvakt åt min knäppa kapten.
Min mamma ska få en extra fin julklapp i år. Eller blir nog en kombinerad julklapp/present eftersom hon fyller år nyårsafton. Men mamma blir ingen spaweekend denna gång utan något som du kan anväda mer än en gång.

Vad ska ni ge till era mammor i julklapp? Vad ja ska ge får ni se när hon fått presenten för hon brukar nämligen vara inne här och läsa med jämna mellanrum.


Ursäkta dom dåliga bilderna men får nöja er med mobilbilder tills vidare.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Ja visst är det kul när man blir överaskad men vad skulle jag göra i alla timmar som jag var där. Ser fram emot min Julklapp/present.

2008-12-13 @ 10:32:18
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0