Snart dags att börja hinka.

Nu är huvudrätten i ugnen och efterrätten i kylen. Bara förrätten kvar att göra och det tar max 2 minuter så känner mig avkopplad. Gästerna kommer ju inte än så... eller dom kommer ju inte alls för vi ska ju inte ha några.

Känns faktiskt skönare än jag trodde att bara få vara hemma och slappa, man behöver inte köra så man kan supa skallen i bitar eller så kan man bara strunta i spriten och mysa till det med massa festligheter i soffan.

Vi får se hur min kväll blir men vet att maten ser riktigt lovande ut så tror jag kommer få en toppen avslutning på året tillsammans med mina två älsklingar.


Allt är fixat men varför är det inget i glasen?

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0