sista arbetspasset innan jul!

Wohooo, så himla underbart! snart så skall jag gå till jobbet och utföra mitt sista arbetspass innan julen. Så from imorgon så har jag några lata, lediga dagar framför mig innan julafton. På dessa dagar så skall jag bla dela ut lite julklappar till kompisar (bara för att visa min uppskattning att ni finns!) och springa på stan bland alla julstressade människor. Det sistnämda kan vi kalla för research inför mellandags-rean. Jag ska spana efter ett par nya, snygga, välsittande jeans som jag skall prova och sedan så är det bara att hoppas på att de prissänker dem. (så slipper man köa till provhytterna under själva rean.) sedan så skall jag spana lite på systemkameror...

                

                                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0