Sängen känns lockande

Nu har Malin varit en duktig flicka. Hon har stoppat mat i magen. Eller mat och mat men blev grillade mackor med skinkröra och ost.
Jansson tyckte det lät godare än lökpaj då han insåg att han inte skulle få smaka om det var lök i rätten.

Sen har jag målat, eller ja lite i alla fall. Målade fondväggen men klantig som jag är kom jag emot den andra vägen trots maskering så får väl en utskällning i morgon att jag var klantig.

Känner mig lite deppig nu och ska därför krypa ner i sängen och sova. Här sitter man ensam, eller ja han ju Kapten Jansson men utan Mr O i alla fall.
Ibland är det ju skönt att vara för sig själv men inte när man vet att han är på födelsedagsfest och att man själv också skulle varit där om det inte vore för att man ska upp och jobba i morgonbitti.
Men har som tröst unnat mig kinapuffar.
"ja mamma jag vet att det är mjölk i det" men det är synd om mig och då måste jag ha något gott, plus att jag har världens värsta ägglossning så behöver choklad.
Troligen jag som får lida över detta i natt eller i morgon men just nu känns det värt det.

Bara två dagar kvar att arbeta nu, sen är man ledig sex dagar. Jippi!


Tur man inte har denna toa om laktosen gör sig påmind i natt.
Kan du bajsa stående?
Bild lånad här!

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

haha, d var det sjukaste i toaväg jag sett. trodde det klassiska hålet i golvet (utomlands) var det värsta... ;)

2008-12-21 @ 18:02:56
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0