Om mig och bara mig!

Här sitter jag vid datorn och latar mig. Eller är så att det redan nu smäller en hel del ute så Jansson har sprungit in och gömt sig under skrivbordet på mina fötter
Varje gång jag reser mig för att gå och göra något följer han efter och lägger sig på fötterna så att jag inte får något gjort.
Så insåg att det är lika bra att sitta stilla här tills Mr O kommer in så att jag kan få gå runt i fred och han ta hand om kapten.

Så för att fördriva tiden hittade jag en lite lagom (för lång) lista att fylla i och här kommer den...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 i varje ( 4 i den privata när jag har bilnyckel med.)

Vilken svordom använder du mest?
Oj ska man veta det. Fan troligen…

Äger du en iPod?
Ja 2

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen tid det är ju ”helg”

Hur många resväskor äger du?
Hmm 2 stycken tror jag

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA oftast

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ne en stjärna ska väl synas så jag poserar glatt ;)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Något skräp på tv. Fast innan det var det Twilight

Har någon av dina vänner barn?
Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett hus som ska byggas efter mina drömmar och därefter ska garderoben fyllas med nya saker.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja det gör nog Mr O var och varannan dag.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Inte för tillfället men det händer ibland

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Soundtracket till Twilight

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Ingen av dom för vill ju överleva dagen

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Inte vad jag kan minnas

Vad åt du till middag?
Klockan är ju bara 13.15 så det vet jag ju inte ännu…

Använder du huvtröjor?
Vissa sorter

Kan du vissla?
Ja vem kan inte?

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja brukar demonstrera hemma då och då….

Vem var den senaste som ringde dig?
Vivianne

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja den finns nog en del som gör det, men vem bryr sig. Jag pratar nog lika illa om dom så..

Tittade du på tecknat när du var liten?
Gör jag väl fortfarande ibland

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Det är under ombyggnad men har i dag 14 butiker eller något… kommer dock ha ett stort antal till i sommar

Hur många syskon har du?
8 stycken. 3 hela och 4 halva. Men om mamma gifter sig så blir dom 9 för då får jag en styvsyrra med.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Vem är så nördig och lär sig en film utantill?

Äger du några band-t-shirts?
Tror inte det…

När flög du senast?
Juli 2008, var tvungen att flyga hem…ne nu ljög jag visst. Var ju i London i höstas med. Så tror det var Oktober.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Just nu 3 för jag lånade den fjärde så jag kunde nå upp i ett överskåp förut

Läser du för skojs skull?
Ja modetidningar och så

Pratar du några andra språk?
Bara om jag måste

Diskar du din egen disk?
Ne klart jag inte gör. Kapten brukar få göra det jobbet på sitt eget sätt.

Har du gråtit offentligt?
Har nog alla som små

Har du en stationär dator eller en laptop?
Man måste ju ha minst en av varje

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ne folk lär sig nya saker av mig.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Har varit piercad men tog bort den. Kanske en tatuering vart efter.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Absolut och helst alla därefter också.

Kan du kasta macka?
Det är väl bara att öppna soptunnan och kasta den eller?

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope

Vem har du varit med på bio?
För många

Vem var din favoritlärare?
Lärare är ju inget man ska gilla men hade en historia lärare som var underbar på alla sätt.

Vad har du för väder?
Kallt, ruggigt, grått…

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Det är väl inte det som avgör

Har du en blogg?
Ne det verkar bara som att du kommit till den….

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Det var väl där man gick i skolan va? I så fall väljer jag rasterna och tiden i datasalen för det var väl ämnen?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Gosig, givmild, omtänksam och ärlig

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Vem skev dessa dumma frågor?

Gillar du din boendesituation?
Ja, varför klaga jag har hus, tomt och lagom avstånd till stan men vill nog gärna ha ännu mer hus och tomt om några år.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ja tror nog att jag kan fungera ändå men kanske inte är mig själv till 100 %

Äter du frukost dagligen?
Nej men oftast

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det varierar men finns alltid en del som ska hinnas med, sen är frågan hur mycket av det jag tar mig tid och gör.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Hände att jag blev tillsagd men sällan då jag nästan aldrig var i klassrummet.

Vilken är din favoritfrukt?
Persika

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ne är det gott så är det.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Ett år äldre, någon som inte blir det?

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ne jag stavar som en kratta men andra ska stava rätt annars är jag där och hackar.

Tror du på liv på andra planeter?
Finns vi så finns väl dom…

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Arg o arg, besviken vet jag vem som gjorde mig sist.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Kinna om det är något av det för ingen man hade lyckats med att skapa en hel jord på sju dagar. Det hade tagit minst 10 år med tanke på alla latpausar med ölen framför tvn

Vad var det senaste du åt?
Snickerskakor

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Kommer bäst överens med mig själv.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Fråga dom om du vill veta. Men tror det var pappa som valde det vackra namnet.

Gillar du senap?
Konstig fråga, beror väl på vad man ska ha senapen till.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sover o sover, vrider och vänder mig natten lång

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men det är endast för att de som säljer dom snygga väskorna sällan skickar till Sverige.

Tycker du om att krama folk?
Folk o folk är väl fel att säga men mina nära och kära går väl an.

Skulle du säga att du är trendig?

Ja eftersom trend är något man själv skapar

Äger du en digitalkamera?
Ne men Mr O gör ju så varför lägga pengar på en egen.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Vad serveras?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Ha ha… det måste vara den rosa tjejen… eller hmm var det i en annan film?! Ärligt har aldrig sett Star Wars

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja va fan har man sagt att man ska ringa får man väl sparka sig i arslet och göra det med.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Twilight serien fast på svenska då…

Tycker du att du är attraktiv?
Ja absolut

Vad är du allergisk mot?
- Pollen, Kvalster, Laktos och nötter i enorma mängder

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Får du det när du ätit på kaninens salladsblad?

Vad skulle dina barn heta?
Det lär jag ju inte berätta för er så att ni kan sno namnen framför ögonen på mig ;).

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- …för att de känner sig uttittade av personalen. För att bli en smart shoppare….

Vad har du på dig?
Jeans, en rosa alldeles för liten tröja, underkläder i svart o rött och ett par grå strumpor.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Hear i´am på gitarr hero

 

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0