Nu vill jag shoppa igen!

Jag hade faktiskt bestämt mig för att vänta till efter julafton innan jag köpte något mer till mig själv men vet inte om jag kan vänta. Är så att jag måste shoppa när jag är nere för då får jag något roligare att tänka på och då känns livet lite bättre.

Just nu känner jag för att shoppa för att ha något kul att tänka på så helgen som väntar känns lite lättare. Jobbar i helgen för er som undrar vad som inte är kul. Sen kommer jag missa ett födelsedagskalas, eller kan väl gå men blir ju inte samma sak när man måste upp och jobba 7.00 dagen efter.
Hade varit kul med fest för det är nästan alltid riktigt underbara fester när Kimiz håller i dom. Hon är en bra värdinna hon.

Nu ska jag försöka rota i frysen och se om det finns något att tillaga för börjar bli hungrig och har nästan gjort färdigt alla renoveringssysslor jag lovat mig själv att utföra i dag.


Hur gott hade det inte varit med en super fet Americans pizza från Domino´s?
Någon som kan åka över till USA och hämta hem en åt mig?

/Malin

(Bild lånad här!)

Kommentarer
Postat av: pillan

Ja det kan man verkligen hoppas för det där låt såå urdumt så det finns inte!

Hörredu har rean börjat än eller?Måste shoppa lite känner jag efter jul=)

2008-12-18 @ 18:46:53
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Kimiz

Haha vilka snälla ord om mig då ;) Riktigt tråkigt att du ska upp och jobba! Verkar som vi bara prickar in fester närdu jobbar nuförtiden haha! Får det bli ändring på!

2008-12-19 @ 19:09:58
URL: http://kimlekander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0