Nu blir det en prinsessdröm.

I dag fungerar vattnet i mitt handfat inne i badrummet. Äntligen fungerar allt där inne som det ska. Nu väntar vi bara på torktumlaren som mamma lovat att fixa. Kommer detta att bli prinsessans söta badrum eller ej.

Hur ser din dag ut i dag?

Jag ska grovstäda hela badrummet så att jag kan få pynta in alla handukar, mattor m.m.
Sedan ska jag slipa spackel i vardagsrummet för nu är det inte långt kvar till jul och då är det bråttom.
Ska försöka hinna med att blogga, promenera med Kapten, äta, fika, dammsuga kök & nuvarande tv rum, tvätta, diska och kolla på Prison break.
Om jag hinner med allt det får tiden utvisa för är ju nämligen så att jag inte kan hålla mig borta hela dagen från min älskade bok heller utan kommer säkert falla in i läsning ett antal gånger under dagen med.


Kanske man tycker städning är roligare om man har snyggare kläder än mysbyxor och t-shirt?!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0