Med en vecka kvar till...

Med en vecka kvar till jul så tjuvstartar jag med att smaka på mammas jul-köttbullar. De är lite mindre än vanligt i år men fortfarande sjukt goda!
I år så är det faktiskt första gången på typ 5 år som jag inte ätit julbord innan julafton. Det brukar nämligen vara en tradition att jag och några vänner samlas, ca en vecka innan jul då vi stresshandlar julmat som vi tillagar och äter och därefter så byts det julklappar...I år så håller jag mig till julafton. ett julbord, samt några dagar av rest-ätande får räcka!

                
                 lite rödbetssallad till hade ju iofs varit gott...

                                                   /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0