lista

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat?
Nu så trivs jag med mitt namn men när jag var yngre så ville jag heta Jenny vilket jag inte kan förstå idag ;)

2. Saknar du något i ditt liv?
En hel del materiella saker sen så är det ju det gamla vanliga "love of my life" barn, etc...

3. Sommar eller vinter?
Sommar, utan tvekan...

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Vilken partner!? ;) Jag gillar killar som kan roa mig och uppföra sig väl i sociala sammanhang...

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Många...men thailandsresan var ju en klass för sig... 


6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Det gör väl alla, mer eller mindre...!?

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Trivs ganska bra här i Sverige. Men vore väl trevligt att prova på någon annan kontinent, kanske inte resten av livet men för en tid...

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Det finns det säkert men kommer inte på något på rak arm...

9. Hur många barn vill du ha?
1 max 2

10. Har du återkommande drömmar?
japp, och en del sanndrömmar ;)

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
En rejäl köttbit, pommes och någon god sås

12. Märkes kläder eller inte?
Det spelar inte så stor roll så länge det är snygga kläder. Jag är inte så märkesblind.

13. Vart ska du/ni fira jul?
Hemma hos mina föräldrar.

14.Har du ett nyårslöfte?
Jag ska börja träna, hade jag tänkt...

15. Vad har du för planer för dagen?
Det lilla som är kvar av den ska ätas, packa samt jobba...

                                         /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0