Ledig dag men ändå jobb.

I dag är man äntligen ledig från jobbet. Passade på att sova ut ordentligt för att få tillbaka lite av viljan och energin.
Hade tänkt ha en rätt slapp dag i dag fast det insåg jag ju direkt att jag inte har tid för. Här ska målas, slipas och maskeras så att det blir klart någon gång.
Ska försöka tvätta och städa upp lite i vissa av rummen med, vi får se hur mycket jag hinner. Sen ska jag försöka mig på att knåpa ihop något jag inte gjort på evigheter. Vad har ni inte med att göra ännu, men blir det som jag vill så kommer det ske en del större förändringar i mitt liv inom en snar framtid.


Ja sexigare än så här kommer jag inte vara klädd i dag.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Haha okej..jo henne har jag haft under två sommrar när den ordinarie haft semester, hon är ju lite speciell! VI har precis bytt och fått Catarina Andersson..Har du ngn bra efarenhet av henne? TRäffa henne första gången igår! Förresten, dyker ni upp på min fest på lörd?



Kram

2008-12-18 @ 10:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0