julklappsbyte nr 3

Idag så har två riktiga godingar varit hemma hos mig. Vi har lunchat, bytt julklappar och snackat en massa skit.

                
                  finbesök i form av Fia och baby-Liam
                
                
                 2 paket till mig! innehållandes:
                
                perfekt underhållning imorgon kväll då man segar efter all julmat...
                haha, lite komiskt är det att nästan alla som jag har bytt julklappar
                med, har givit mig något sött och ätbart...

Tusen tack Fia och Liam för julklapparna och det trevliga sällskapet!

                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0