Julkappar var det ja...

Jag är nog sämst på det där med att köpa saker till andra. Hur kul är det?!

Men lyckades få klart lillsyrrans julkapp och så började på lillebrors men det var endast för att hon i kassan på H&M sa att man får ett 100kr om man handlar för 500kr och då kunde jag ju inte tänka klart utan köpte självklart en julklapp så att jag fick ihop 550 kr i stället för 239kr ;)


Besökte 3 affärer och i från 2 av dom blev det mest saker till mig själv.

Innehåll kommer i morgon när jag har en dator som kan överföra kamera bilderna.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Angelique

Svar: Jaså? Blir för mycket utgifter antar jag? :)

2008-12-11 @ 22:19:34
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Du kan ju inte lägga upp vad ja får :O Ja som inte ens fick kolla in i bilen igår HAHA :D

2008-12-12 @ 13:09:50
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0