Jag försöker att...

Jag försöker att vakna till efter en välbehövd djupsömn med kaffe, mycket kaffe! Jag har sovit hela dagen, helt underbart skönt. Jag var så jäkla trött då jag straxt före kl 7.30 slirade hem i regnet på mina 10 cm höga klackar. Det slog mig då att jag varit vaken ca ett dygn, och tro mig det var ingen snygg syn med lila/blå påsar under ögonen och darrig som fan efter allt koffein som intagits under natten.

Säga vad man vill om Rolling stones (jag gillar dem massor) men denna låten kan man bara inte ogilla. Så sjukt skön att slumra till efter 24 vakna timmar!

              
                klipp: youtube

                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0