inte riktigt rättvist...

Man hade kunnat tro att jag var ute svingade mina lurviga igår, med tanke på vilken fruktansvärd huvudvärk jag har idag. Men så var inte fallet. Jag jobbade nämligen och hade tänkt att anfalla mellandagsrean idag men det enda jag kommer att anfalla är soffan och sängen i sällskap med några hyrfilmer och muffins.

                
                 ...arbete på juldagen betalas med ob-tillägg iform av huvudvärk 
                 som inte är av denna värld. Rättvist!? Nej, inte speciellt...

                                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Åh, muffins!

2008-12-26 @ 17:12:42
URL: http://www.angelicascloset.se
Postat av: Daniel

Javisst, muffins är väl aldrig fel? :-P

2008-12-27 @ 04:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0