Idag släpps...

Idag släpps Victoria Beckhams klänningskollektion. Du hittar fodralen i selfridge-butiken i London.(kommer även släppas på nätet nästa år, bla hos net-a-porter) De kommer gå loss på alltifrån 8400-24700 kr. Dyrt, som satan, om ni frågar mig. Jag skulle då hellre lägga 10-20000 kr på en Herve leger klänning...men som sagt, det är ju jag det...

                
                 bild: glamour. Fler bilder från Beckham-kollektionen hittar du här.

Ps: tillägg till den personliga önskelistan. En Herve leger-klänning! ;) Ds                                                     

                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker det finns snyggare klänningar till ett billigare pris ;) !

Jag köper typ 3 klänningar iveckan ;) och älskar skor!

Kram

2008-12-04 @ 00:09:50
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0