Godmorgon

En ny dag, marken är full av snö och jag vill absolut inte jobba i dag. Vill helst av allt bara sitta här hemma, krypa upp i soffan i mina lila pyjamasbyxor med lamm på. Under en filt och mysa framför datorn/tv hela dagen.

Men nu är det ju allt annat än vad jag får göra i dag.
Först ska tvättas och diskas lite, sen ska jag försöka äta frukost men finns bara ost och tråkigt bröd hemma så överväger att hoppa över frukosten och gå på lite förmiddagsfika med lussekatter och pepparkakor i stället.

Vid 12 är det dags att åka och lämna Kapten hos lillsyster så att man kan åka och jobba.
Tack Jeckii för att du tar honom med så här snabba bud, älskar dig.

Ja sen är det ju bara hem och sova efter jobbet i stort sett för i morgon ska man jobba morgonturen.
Ska nog försöka att åka och handla på hemvägen från jobbet med för orkar verkligen inte trängas med alla andra efter klockan 16 i morgon.

Tänk om man vore här igen och fick sitta och titta ut över the strip, åka runt till massa outlets, besöka Forever 21, Macys, träfffa alla härliga personer och bara njuta av solen och värmen.

Vad har du/ni för planer på dagen?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Angelique

Vad jobbar du med? :)

2008-12-11 @ 13:39:06
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Daniel

Snygg bild :-)

Mina planer för dagen? Tja, jag behöver nog börja kolla lite med julklappar... Ska på julfest imorrn med julklappsbyte :-P

2008-12-11 @ 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0