filmflopp!

I fredags så hyrde jag hem 2 st filmer, vilket kändes ganska onödigt med tanke på hur dåliga de var och att det gick ganska många bra filmer på tv. Men, men gjort är gjort...
Dessa filmer hyrde jag, tittade jag på och sågade:

"27 dresses" kan nog tillsammans med "bröllopsfixaren" vara en av historiens sämsta romantiska komedier. Då jag valde filmen så trodde jag att jag skulle få se lite snygga klänningar (syftar på filmens titel) men fick ist nöja mig med dåliga skådisar och förutsägbar handling. (alltså även fula kläder i filmen)
betyg:  av 5 möjliga

"Utlämnad" hade många förutsättningar för att bli bra. Den hade bla grymma skådisar: Reese Witherspoon, Jake Gyllenhaal och Meryl Streep. Filmen är av det politiska slaget och handlar om terrorism, vilket hade kunnat bli bra men varför göra filmen sååå lång att man hinner tappa intresset. Eller den var ju inte speciellt lång (typ 2 h) men det kändes så och det är ju ett ganska tydligt tecken på att filmen inte håller...
betyg:   av 5 möjliga

               

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Emma & Bettan

Ha en riktigt skön söndag ;)

2008-12-28 @ 10:17:08
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0