En grå lördag

Hade ju blogg uppehåll i helgen och det gick ju lite si och så. Men eftersom jag inte haft någon dator som kan ladda upp korten på kameran så har vissa inlägg fått vänta.

Ett av dom är detta, ni skulle nämligen sett mig i Lördags vid lunch när jag passerade hallspegeln och fick mitt livs chock. Jag hade blivit gråhårig.
Jag som skulle till jobbet och göra ett kvällpass plus att jag efter det skulle hem till Sara för en kväll med rockmusik på Trappan. Hur skulle detta gå, vem vill vissa sig 24 år gamal och redan gråhårig?


Som tur var försvann ålderstecknet så fort en dusch var avklarad.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Näe dom är nig rätt lika våra män..HÄnder inte mycket när dom ska göra saker..Tänk att det är så illa så man måste ta tag i karl jobbet själv..Han tjurade lite och tyckte att jag hade förstört och gjort så det blivit maaaassor med extra jobb med spackel o skit, men har överdriver bara för att jag ska få dåligt samvete..han fick muttra lite och nu ska han faktiskt hjälpa mig :D

2008-12-09 @ 23:00:11
Postat av: Daniel

... men det där såg väl inte så farligt ut? :-) Fanns ju en naturlig förklaring till hårfärgen också

2008-12-10 @ 13:06:09
Postat av: Rallyprinsessan

varför e du grå hårig? :O

2008-12-11 @ 14:47:39
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0