dagens patetiska middag

Hemma igen efter ett par timmars utbildning. Nu skall jag straxt äta upp min patetiska middag, som består av 3 st lussekatter och lite kaffe. Orkar faktiskt inte med något mer avancerat just nu, då jag känner mig febrig och har ont i kroppen. Men tanken är väl att jag ska hålla mig vaken åtminstone ett par timmar till, så att jag inte missar säsongsavslutningen av desperate housewives. Till att börja med så ska jag svara på några mail och meddelanden på facebook som jag ligger efter med...

               
                 febersysslor: äta dålig kost och facebook

                                                          /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0