bowling och jobb...

Nu skall jag alldeles straxt bege mig iväg för att möta upp Malin innan bowlingen. Bowla i fula, flerfärgade skor känns kanske inte så jätte lockande men ryggbiffen som skall förtäras efteråt ser jag däremot fram emot. Den där köttbiten har jag nog tjatat om i över ett halvår nu. För sist vi var ute och käkade med jobbet som blev det ju kyckling, som sagt...

...och efter personalmiddagen så bär det av raka vägen till jobbet där ett nattarbetspass skall utföras. Halleluja!

                
              bowlingoutfit: paljettopp: hm, stuprör: hm (cardigan ej: med på bild: vila)

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Haha okej :) Kan förstå det :) Har alltid gillat stora hundar bättre, men sen när jag hittade Dp'n så var jag fast, en stor hund i en liten kropp :) Så enkelt att ha med sej, och efter jag fick min skada, så är dom enkalare att ha att göra med då dom inte är så starka :) Ha en trevlig helg :)

2008-12-01 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0