årets julafton är förbi...

Då var 2008 års julafton förbi och nu måste man vänta ett helt år till nästa julfirande, sorgligt men sant!
Jag har iaf haft en fantastisk jul med massor av mat och galet mycket klappar fick jag i år. Det sistnämda kan ju endast betyda att jag varit oerhört snäll detta år! ;)

                
                jullunch hemma hos mina föräldrar. Allt som allt så blev det 3 
                omgångar julmat igår...

                
                granen med alla tusen klapparna...
                  
                 många som sagt...
         
                 
                Jag fick så mycket klappar så jag var tvungen att låna
                tomtens säck, finvarianten alltså ;)

                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0