Alla dessa glada modebloggare...

Humör: uselt, trött och pms-tjurig så att det heter duga
Gjort: sovit, ätit och duschat

Planer: gå på stan och bio senare på kvällen
Ser på: min dator
Lyssnar på: the replacements-all for nothing
Läser: min egen text...
Dricker: kaffe, kaffe, kaffe

Äter: just nu, inget
Bästa: att jag är ledig idag
Sämsta: mitt usla humör
Väder: regn

Ovanstående lista fylls dagligen i av många modebloggare. Och nästan alltid så beskriver de tillvaron som perfekt! Bra humör, har storslagna planer för dagen, solsken ute etc...
Fan hur orkar de!? Skulle jag fylla i den listan dagligen så skulle ni bli mörkrädda. För om sanningen ska fram så är jag nog en riktig bitterf*tta! Så där sprack teorin om att jag skulle vara någon slags klämkäck modebloggare. ;)

PS: ...och nej, Kate Moss är inte min stilförebild! DS

                                                                        /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Själv tror jag inte att bloggar är ett forum för absoluta sanningar, och ibland kan man ju skriva så för att skapa något slags "självförverkligande känslotillstånd"... På nåt sätt :-P

2008-12-08 @ 16:11:21
Postat av: Malin

Men är du sjuk, trodde du alltid åt något ;)

2008-12-08 @ 16:54:08
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0