You made my week!

Sedan i torsdags så har jag svävat på moln...
Jag har nog aldrig blivit så positivt överaskad och glad över att vakna på tok för tidigt, då brevbäraren kastade in posten i brevinkastet. Bland posten så låg en av alla tusen tidningar som jag prenumererar på- veckorevyn. Vanligtvis så sparar jag tidningen och tar med den till jobbet och läser då tillfälle ges, men i torsdags så kunde jag inte låta bli och tjuvstarta hemma med att läsa tidningens absoluta höjdpunkt- Anders Rydells krönika på sista uppslaget. Och vad var där, om inte ett blogginlägg som jag skrev för en tid sedan. Hur fantastiskt roligt är inte det? Att få ett av sina blogginlägg publicerat i av en stor tidning av sin favorit skribent. Med andra ord så kan man ju säga att Anders Rydell och veckorevyn har för förgyllt min vecka! <3

                
               Detta är sann egomani: jag gullandes med mitt egna blogginlägg 
               och så får Anders Rydell`s krönika vara med på ett hörn ;)

                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Grattis åh vad kul! Måste kika i min tidning.. Vad roligt det måste kännas! :)

2008-08-25 @ 11:50:42
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0