Visst borde jag få?

Sitter och kollar runt i alla dessa postorderkataloger som dimper ner i brevlådan några gånger per år.
Vet att det är typ det sista jag borde göra eftersom jag inte har så där jätte bra med pengar för tillfället, men hur ska man kunna låta bli. Speciellt när man är sjuk med och verkligen förtjänar att få shoppa lite, eller hur visst förtjänar jag det?

Jag vet i alla fall säkert att till nästa löning (om inte innan) blir det att skicka efter saker i från i alla fall minst en katalog.
Sen har ju Asos också underbar superrea som man bara inte får missa.
Det är inte lätt att vara tjej och ha alla dessa behov..

Eftersom jag endast bloggar nu för att försöka stilla mitt shoppingbegär så kan jag väl passa på att dra en riktigt dålig historia som Mr O hörde på radion i går.

Man 1: Köttbullar är kor
Man 2: Det är det ju inte alls
Man 1: Jo det är det visst, det är ko
Man 2: Det är det inte alls! Har du någonsin hört en köttbulle säga Mu?!

Bra?

Ne nu ska jag sätta min lillebror som kom hit för att baka och mig själv i lite städarbete

/Malin

Kommentarer
Postat av: emma

beställt massor men aldrig använt det jag köpt :P blir alltid fel :P

2008-08-05 @ 20:24:56
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0