På tjocken?!

Kommentar:
Rallyprinsessan om 6 skorpor & 2 glas vatten senare:
Du är väl inte på tjocken va? :O Tänkte eftersom du skrev att din mage va svullen o så :P
Nu drar jag från stan, hälsa mamma att hon tar väl hand om Buddy nu. Hörs när jag kommer hem från Harstena. Puss & Kram Älskar Dig Stora Systeryster<3

Vad ska man svara sin smarta syster. Någon mer än hon som tror man är det för att man har en bajssjukan och råkar känna sig svullen som en gris?


Kan i alla fall för allas säkerhet dementera detta innan ryktet kommer igång. Jag är säker på denna sak, jag är omöjligt på tjocken!
Syrran föddes med fel hårfärg (brun) men har på senare dagar insett sin intelligens och färgat det blont.



Rallyprinsessan



/Malin




Kommentarer
Postat av: pillan

hallå på er..ser att jecka hade samma tanke som jag=)..hoppas allt e bra med er?kram

2008-08-09 @ 12:54:12
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0