new york, london och paris!

Tomma väggar är sällan eller aldrig hemtrevligt. Någon om jag borde veta det, eftersom mitt vardagsrum är extremt fattigt på väggdekorationer för tillfället. Men det skall det bli ändring på! Dock så lär det nog dröja då jag inte har heminredning så högt på prioritetslistan.
Mina nuvarande tavlor består av new york-motiv och bilder på kända legendariska musiker som Johnny Cash, the beatles, Bob Dylan, Freddie Mercury mf. Alltihopa går i svart/vitt så därför så tänkte jag spinna vidare på det temat. Hittade ursnygga väggpaneler hos bluebox för 495 kr st, dessvärre så ville jag ha hela serien så det lär bli en nätt liten summa på ca 1500 riksdaler då det skall nhandlas i framtiden...

                          
                             bild: bluebox

                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0