Kalas i bild

Då min jobbiga mage är igång igen och jag börjar misstänka att det är något annat än magsjuka så orkar jag inte vara uppe tillräckligt länge för att skriva så mycket så blir bilder som får visa hur gårdagskvällen blev.

Tack till gästerna i alla fall och till en glad kille som fyllde år.

Malin springer runt som en tok och städar och plockar. Ser det ut som födelsedagsbarnet tänkt hjälpa till?

Som vanligt var den en fyrbent sak som suktade efter alla 7 sorters kakor.

Joakim ger en slängkyss till fotografen.

Och så anlände ju paketen lite smått.

Vissa har ju en liten udda stil att öppna paket på.. eller trodde han att det var något kvar i påsen?

Ja det där så ju lite mer normalt ut.

Här har ni alla dom 7 sorters kakor som han underbara flickvän bakat dagen till ära.

Lika som bär? Nja då har ni inte sett hans pappa.

Mera gäster...

Tårta! Super god som alltid när mamma varit i farten.


Ja och här kan ni se hur nöjd födelsedagsbarnet var efter kalaset och med den nya tröjan...

/Malin






Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Haha vilket kalas, synd jag missade det. Men får ta och komma ut någon dag snart iaf :)

Vilken min mamma gör på kortet hon var med på då :P Haha.

Puss på dig storasyster <3

2008-08-06 @ 13:06:37
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0