hur man uppfattas av omgivningen...

Ibland så kan det var väldigt underhållande att få höra hur man uppfattas av sin omgivning, speciellt av det motsatta könet. Men om ni ska fråga, så fråga någon som ni vet att ni får ett uppriktigt svar från. (dvs inga rövslickare)
Jag pratade nyss med min kompis Johan om just detta...Enligt honom, så är jag en av de mest skrämmande varelser som man kan träffa på... Vilket jag inte kan förstå. Jag är ju liksom 2 skitar hög!
Min bror (storebror) tycker att jag är kusligt lik kung fu panda...
Jaha, vad säger man om det?
              
                
                bild: latimes
                 dagen´s lika som bär...eller?

                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0