Hon med demens

Tror faktiskt att jag har minne som en 90 åring ibland.
Satt precis och kollade igenom bilderna på datorn och hittade då bilder på vad som inhandlades i Stockholm förra helgen. Insåg i samma ögonblick att ni fortfarande inte har den blekaste vad jag inhandlade.

Men det är fredag i dag så kan väl vara lite snäll och låta er få se det förvårnadsvärt lilla som fick följa med hem.


Tur att i allafall en av väskomanerna fick en ny medlem i familjen. Denna och den söta påsen kommer från
Jane Norman.



Tröja H&M och glasögon från Lindex (köp 2 betala för 1)






/Malin

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Schyssta grejer! Det där med minnet känner jag igen mig i... fast jag är typ som 100 år i stället!

2008-08-01 @ 20:57:28
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0