Filmtips?

Är så att jag och en tjejkompis tänkte ta en filmkväll i dag. Meningen var att vi skulle gått på bio men har ju tyvärr blivit lämnad hemma med lilla Jansson för att Mr O skulle ut och fiska med en kompis.
Detta innebär ju att bion är inställd och filmkvällen får äga rum hemma hos mig i stället, vilket i och försäg kan bli minst lika trevligt.
Ett problem bara vi kan aldrig bestämma film, så om någon har tips på bra filmer att hyra så hör av er fort. Allt gener är okej, men föredrar nog främst komedier.


På tal om Mr O förresten, var det någon som trodde detta om honom.......

Som bilden tydligt visar är det inte en helt uppskattad syssla och det var inte riktigt frivilligt han stod där.
Titta på frillan! Att jag inte blir rädd när jag vaknar intill ett sådant fluff ... Tur vi lever i en värld med vax och hårspray.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Pillan

hehe okej..mår du bättre nu då?jag har lagt upp lite bilder nu men kunde inte lägga upp dom som jag la in först för när jag ska in på arkiv händer inget tyvärr..får klura på det!vi har haft det helt underbart men skönt o va hemma igen

2008-08-09 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0