fiffig shopping...

Detta blir min sista shopping-redovisning på en vecka...så passa på och njut! hihi ;)

 Världens bästa rengöringslotion, serum till håret och ett fiffigt rese-kit, som jag tror blir perfekt nu då jag ska ut och fara. Då slipper jag ta en extra resväska som enbart innehåller stora burkar med ansikts-kladd från badrumsskåpet.
 Jag gillade linnet massor, tror att det blir riktigt snyggt till jeans och min midjekorta jacka.
 Svart partylinne med snygga detaljer:dragkedja bak och volanger fram.
 Oj,oj,oj lyckan visste nästan inga gränser då jag hittade dessa jeans som INTE var stuprör, eller skyhöga i midjan.
 En kavaj ser jag som en investering. att den sen endast kostade 99 pix gör ju inte saken sämre...

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Sara

vart har du köpt linnet med dragkedja? Den var grymt snygg :)

2008-08-05 @ 10:08:33
URL: http://alwaysnever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0