Ett sista litet tal

Nu är alla förberedelser klara och hon som ska hålla i det kommer om mindre än en timme.
Hatar det här med vad ska man ha på sig och så vidare, tar alltid timmar att bestämma sig, och minst 10 klädbyten innan man väl bestämt sig för att det troligen blir bra.
I dag finns tyvärr så mycket olika saker i tankarna så kläderna hade jag inte ens funderat på och mötes för ca 15 min av panik. Måste man vara fin när man får gäster? Eller kan jag kanske säcka runt här i mysbyxor?

I alla fall hittade lite saker som passade mig, så troligen blir det denna utstyrsel...

Stuprörs jeans som jag inte minns var dom köptes, lillebrors bälte inköpt på Gekås,
linne från Las vegas outlet & Kavaj Forever21

Va tror ni duger det?
Har ju dock en 45 min på mig att byta igen så vem vet...

/Malin

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Skynda skynda, gör dig klar!

2008-08-26 @ 17:26:51
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Du hade inte kavajen sen ju :P

2008-08-26 @ 22:38:23
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0