En bungalow!

Då var jag hemma igen från ett väderskiftande Visby. Jag tror att vi har haft alla typer av väder: solsken och varmt- regnigt och småkyligt- blåsigt!
Förra söndagen då jag åkte så var jag helt inställd på att jag skulle bo i ett relativt nyköpt EGET, litet hus med egen strand, intill visby, men så fel jag hade. Huset var ju en bungalow som tillhörde (det ännu ofärdiga) lyxhotelet Tott!
Bungalow`n står skriven på brorsan men hyrs ut till hotelgäster som är villiga att betala 3500 kr/natt...
Himlans mysigt var det iaf, trots att det ännu inte var helt färdigt... Här kan du läsa mer om hotelet och om du är sugen på att bo i en fin,fin bungalow.

                
                 på terassen...
   

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Oh vilken lyx, vad avundssjuk man blir!

2008-08-13 @ 08:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0