ca 15 cm kortare på en månad...

Igår så var jag och klippte mig, dock så blev frisyren ganska mycket kortare än vad jag hade tänkt mig. Och tyvärr så hade jag bara mig själv att skylla på där...För ca en vecka sedan så fick jag lite små panik över mitt slitna sommarhår och ville ha en klipptid direkt, vilket inte gick- min frisör hade semester! Så det fick bli en nödlösning: mamma fick ta och klippa bort det som var mest slitet (ca 10 cm) Jag tänkte hur svårt kan det vara? Mitt hår är ju spikrakt. Ingen annan hade märkt att det var en amatörklippning förrän igår. Min stackars frisör blev förtvivlad över hur ojämt det var och skulle jämna till det, så då försvann ca 5 cm till.
Kort och gott så kan jag säga att jag har fått ca 15 cm kortare hår på en månad. Vilket är något som jag ogillar skarpt. Jag vill ju ha långt hår! Så här korthårig har jag inte varit de senaste 10 åren...

              
               På begäran från H, som ville se frisyren redan igår då jag beklagade mig
               ang eländet. För att späda på eländet så ger jag er även den osminkade
                sanningen. ;)

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0