boots- check

Jag hade ju egentligen satt shoppingförbud fram till london-resan, men då man finner ett par hyfsat tidlösa, svarta boots i rätt storlek (aningens stora men det fixas lätt med extra sula och tjock strumpa/socka) så kunde jag ju inte låta bli och köpa dem. Jag hade i vilket fall som helst slagit till då jag kom hem från london om de fanns kvar, vilket man inte kan räkna med...höstnyheter försvinner fort!
Då kan jag pricka av bootsen från inköpslistan inför hösten...boots- check!

                

                                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Schysst schysst!

2008-08-29 @ 19:02:37
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0