Amigo!

Som er pålitliga testpilot (nej, tyvärr så får jag inte betalt. Jag köper och smakar på egen bekostnad!) så står jag alltid redo och testa nytt godis som släpps i godishyllorna. Idag så fann jag en nyhet bland chokladkakorna... "Marabou Amigo" Mjölkchoklad innehållandes sombrero-snacks. Oj,oj,oj så smaskig den var! Den petar med besked ner marabou digestive på min topplista!

Min marabou-topplista:

1
marabou daim
2 marabou amigo
3 marabou digestive
4 marabou apelsinkrokant
5 marabou schweizernöt
6 marabou frukt och mandel

ps. Jag undrar vart marabou kokos tog vägen? Den hade ju en given plats på min topp-3 lista. Hur kunde de ta bort den? ds.

               
                      4 av 5 möjliga...

                               /sara

                                     

Kommentarer
Postat av: frida

när kom detta amigo chokladet ut??

2008-09-03 @ 20:18:08
URL: http://fridiluren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Måste smaka den så fort jag bara kan! Har en no sweets-deal tills på fredag. Bakfyllegodis på lördag kanske? Jag undrar också vart kokos tog vägen. Den var en av favoriterna. Annars har jag svårt att göra en lista för det varierar så mycket vad jag är sugen på. Men mintkrokant skulle vara med på den.

2008-10-20 @ 16:09:41
URL: http://cafeocd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0