6 skorpor & 2 glas vatten senare

Plus en tupplur kanske man ska säga.

Glad en så länge i alla fall. Dock ett huvud som värker och en mage som skriker efter mat som den inte kommer få.

Det komiska med denna magsjuka är nog att jag gått ner närmare 3 kg men att min mage är mer svullen än någonsin. Hur kan det komma sig?

Nog om det nu ska jag sysselsätta mig med något som jag tyckte var kul för några år sedan.


Hoppas det är bättre tidsfördriv än de usla tv-program som just nu visas.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Du är väl inte på tjocken va? :O Tänkte eftersom du skrev att din mage va svullen o så :P

Nu drar jag från stan, hälsa mamma att hon tar väl hand om Buddy nu. Hörs när jag kommer hem från Harstena. Puss & Kram Älskar Dig Stora Systeryster<3

2008-08-07 @ 18:22:03
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0