Rent och fint..

Åhh är så härligt väder nu när man tittar ut genom fönstret, ser till och med ut som det har slutat blåsa så mycket.
Tog en lång härlig promenad på 2 timmar med min galna vovve i morse. Ja han är med i tälje igen efter att ha fått vara hos mamma varje gång jag åkt  i ett års tid. Men eftersom det är Valborg på onsdag och man har tagit semester så man får lite mer tid med älsklingen så kunde Jansson få följa med och vi får åka bil både hit och hem. Wiee...

På tal om bil, har jag sagt att det nästa vecka ska återupptas försöket att få körkort. Så för alla som ska vara i närheten av Norrköping nästa vecka rekomenderas att hålla sig inomhus ;)

Ne nu ska det bli belöning efter att jag har städat och diskat nu i flera timmar...

image407
Vilken är belöningen ?!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Catty

är de pringlesen goda :) ?

2008-04-28 @ 15:34:52
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0