Oroligt...

Microlax, ja det är laxermedlet jag pratar om, testade det på Jansson i går på grund av att han inte bajsat som han ska senaste dagarna.
Det ska enligt förpackningen verka på 5-15 min och kan lova att när det gällde Jansson var det i alla fall inte sant, han fick insprutat vid 8 i går kväll och sen som han som en stok hela natten och han har inte ens bajsat en enda gång ännu. Så aldrig mer Microlax till honom, och troligen blir det inte det för mig heller om det ska ta flera dagar innan efekten kommer.

Ne sorry här sitter jag och pratar bajs, det var ju inte meningen.
Blir tjejkväll men Sara, Frida och fröken X i dag, ska bli kul. Ska bowlas och ätas tacos, så nu har både Sara och jag fixat fram så vi har kameran redo för att åtminstonde få till ett kort på Mrs X och förhoppingsvis kan vi även få lägga upp det här (troligen inte).


Ne nu ska jag gå och kolla om O behöver någon mer hjälp med alla dessa tegelpannor på taket.
Sen blir det att börja fatta beslutet om vad jag ska ta på mig i kväll, då jag är i Stavsjö minimeras alternativen i alla fall till de 4 outfitarna som jag plockat med mig hit.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0