Ja nu var allt som det ska igen.

Kan bara beklaga att inget inlägg kommit upp sedan i lördags. Många av er vet nog att blogg.ser har varit under arbete då det bytt plattform så att komma in på bloggen har varit omöjligt för oss som skriver. Rätt ofta har det även varit omöjligt att gå in och läsa bloggen. Men vi har inte lagt ner utan det ska förhoppningsvis gå ännu bättre att skriva nu när plattformen är bytt.

Sitter här och funderar på om man ska ta sig en sväng ner till centrum i dag eller om jag ska spara mig till i morgon och ta ett tidigare tåg tillbaka till stan och ta en lång vända i affärerna innan jag börjar jobba.

Blev lite shopping i går även om det mest vara nödvändiga saker som jag hade behov av at byta ut här uppe.

image278

/Malin

Kommentarer
Postat av: Catty

är sofis mode bra? :)

2008-04-01 @ 10:35:11
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Ursula

Alltid skönt emd lite nytt :)

2008-04-01 @ 13:15:38
URL: http://inexpressible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0