Inviger helgen...

Här sitter jag och inviger min lediga helg med en mumsig pommes frits-tallrik. Japp, bara pommes och en massa ketchup. Sjukt gott! =)
Hade verkligen sett fram emot en grym helg full med aktiviteter men får nog ta det lilla lugna.(idag/ikväll iaf) Har dragit på mig någon mysko förkylning som smög sig på igår. Kändes som jag skulle hosta sönder mina stackars lungor inatt då jag jobbade. Så det blir med andra ord en lugn fredag för min del. Nästan så man skäms över att ligga i sängen då det är så härligt väder ute. (kände det då jag gick och köpte pommisarna) Men måste vara frisk tills imorgon då jag och Malin+ 2 andra sköna bönor ska planera vår efterlängtade shoppingresa till london! För det vill jag verkligen inte missa.

Ha det fint så länge!

image291


                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Catty

oh vad gott. kan inte minnas när jag åt pommes sist. tråkigt att vara så hälsosam ibland faktiskt :(

2008-04-04 @ 13:45:06
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0