Bästa presenten...

Ja det har i alla fall jag fått i dag, och då menar jag inte sakerna som jag hittills fått inslagna utan ett telefonsamtal från min pojke.
99% klart nu att jag inom kort kommer bli sambo igen. Allt hänger nu på att inte chefen uppe i storstadsregionen kommer med ett super bra lönelyft. Så nu hålls tummarna att han inte ska kunna erbjuda tillräcklingt mycket för att förstöra min dröm än en gång.
Ne nu ska här fortsättas att fira för snart kommer ju familjen med, ännu har ju bara kussen och hennes söta tjejer varit på besök.

Del1
Maja: Malin vet du va Cajsa sa när hon var liten?
Malin: Nej vadå?
Maja: Hon sa Jessica persika
Malin: Jasså gjorde hon!

Del2
Kusinen: Maja berätta för Malin vad du sa i bilen förrut
Maja: Jessica persika
Malin: Men Maja du sa ju att det var Cajsa som sa så och inte du
Maja: Det var jag.

Barn kan verkligen hitta på för att inte vara den som var busig.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Catty

grattis än en gång :) hoppas att du fick en underbar födelsedag :)

2008-04-11 @ 08:23:17
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0